torsdag 28. april 2016

På kloss hold: Insekter



Et dypdykk i billedarkivet avslører at det har blitt mange nærbilder i løpet av sommeren. Og i stedet for å la bildene bare ligge der har jeg samlet dem i et blogginnlegg. Så mens vi venter på sommeren kan vi jo kose oss med bilder tenker jeg!
Dette er nærbilder av insekter som det jo er en del av i hagen. Men jeg har dessverre ikke den minste anelse hva de forskjellige insektene heter, rent bortsett fra at det er humler, bier, veps og fluer.
Fasinerende og veldig flotte å ha i hagen er de i hvert fall!



















4 kommentarer:

  1. Så mange fine bilder! Det er faktisk ganske gøy å prøve å få bilder av disse forskjellige skapningene:) Du har fått flere blinkskudd ser jeg:)
    Ønsker deg en riktig god helg Mariann! Så får vi tro det snart blir varmere i været:)

    SvarSlett
  2. Flotte og sommerlige bilder. Nå har jeg endelig fått lest hagetidend også, koselig reportasje fra hagen og drivhuset ditt. Ha en fortsatt fin dag, hilsen Ingeborg

    SvarSlett
  3. Så flotte "tett på" bilder av insekter! Sommerstemning! Ha en riktig god helg!

    SvarSlett
  4. Så nydelige bilder!! Det stråler av dem! Morro å se deg og mannen og drivhuset i Hagetidend:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg, det synes jeg er koselig :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...