søndag 15. november 2015

Snowday


I går kom vinteren med et brak! Hele dagen lavet snøen ned og dekket hagen med et hvitt teppe på over 25 cm. Stor stas for ungene i nabolaget og ikke fullt så stor stas for hageeiere og småfugler. Snøen kommer jo som kjent hvert eneste år akkurat som "julekvelden på kjærringa..."
Nytt praktisk stativ til å henge opp fuglematere i ble montert dagen før - akkurat i "grevens tid"
og "Fuglerestauranten" ble godt besøkt i snøværet.
 Utrustet med fotoapparat og gode vinterklær har jeg tatt en liten runde i snødekte hagen.

















3 kommentarer:

  1. For noen fantastiske bilder! Vinteren er vakker den å, på sitt vis♥ Jeg likte veldig godt det første bildet, av drivhuset. For en herlig stemning! Åsså så mange fugler! De der finnes ikke på fuglebrettet hos oss. Moro å se!
    Ønsker deg en fin, ny uke:)

    SvarSlett
  2. Nei, har du sett..... snøen er komen hos deg. Og så vakker den er.
    Fantastisk flotte bilder.

    Eg trur eg ventar litt med å få snø....

    SvarSlett
  3. Heldige deg som har fått så mye snø! Noen fordeler er det å bo i høyden også ;)
    Her er det kommet et lite melisdryss på bakken, og jeg hadde håpet at det hadde kommet litt snø nå før det blir så kaldt. Tenker på rosene så klart... ;)
    Vakre snøbilder!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg, det synes jeg er koselig :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...