lørdag 1. august 2015

Roseparadis ♥


Vår rosehage er på sitt vakreste for tida og all ledig tid tilbringes her. Det vi drømte om i vinter er nå virkelighet og det må nytes her og nå. 
Roseduften henger i lufta og overalt er det vakre roser å hvile øynene på. Jeg kan sitte i timesvis på verandatrappa og bare sanse - kjenne roseduften, se på de vakre rosene, de vakre fargene og frodigheten. Jeg kjenner en lykkefølelse over at dette er hos oss og at vi har fått til denne vakre rosehagen. Det føles nesten litt uvirkelig og jeg får liksom ikke nok, tida går så altfor fort. Heldigvis så har jeg fotoapparatet og den siste tiden har det snatret jevnt i kameraet, må jo få alt foreviget så jeg kan ta fram bildene til vinteren å kose meg med. 
Så her kommer et lite utvalg bilder tatt den siste uka fra vårt roseparadis ♥


"Mary Rose"


"Golden Showers"
"William Baffin"

"Robusta"
"Hansaland"

"Frühlingsduft"
Hurdalsrose
"Rotes pheanomen"

"Louise Bugnet"

"Constanse Spry"
"New Dawn"

"Polstjärnan"







"Flammentanz"
"Rosa Nitida Defender"
"Moje Hammarberg"




"Rhapsody in Blue"





"Alexander Mackensie"
"Louise Odier"
Namdalsrose
 "Fantin Latour"


9 kommentarer:

  1. Så fantastisk flott det er hos deg nå! Jeg skjønner godt den lykkefølelsen å bare sitte og nyte alt det flotte! ha en deilig søndag, og nyt så lenge du kan! Klem fra Anne-Kristin

    SvarSlett
  2. Fantastisk nydelige bilder av dine mange roser!!

    SvarSlett
  3. Jøss! Du har jammen meg mange forskjellige! Skjønner godt at du nyter:)

    SvarSlett
  4. Så otroligt vackert! Många fina rosor du har, och så fint du bor. Förstår att du njuter. Dina rosor ser så friska och välmående ut.
    Ha en skön söndag
    Kram Maria

    SvarSlett
  5. Så mange vakre roser du har.
    En kvite Louise Bugnet er utruleg flott. Mørk før den opnar seg.

    Nyt rosene dine og ha ein fin søndag.

    SvarSlett
  6. Vakre roser du har! Ja, det gbelder å nyte de nå før sommeren er over... Jeg koser meg også med mine roser og nyter spesielt duften av de. Var ikke så opptatt av det før, men nå skal helst alle rosene dufte ;)

    Flotte omgivelser du bor i!

    Ha en fin søndag

    SvarSlett
  7. Det var litt av en rosekavalkade, så mye fint. Hva er det som vokser sammen med hansaland?
    Hilsen ingeborg

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er en rød astilbe som ikke har kommet i blomst enda

      Slett
  8. Så flott med alle rosene dine! Skjønner at du nyter denne tiden. Og ser du har den riktige fargen på New Dawn...
    Herlig hage du har!

    :-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg, det synes jeg er koselig :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...