søndag 15. februar 2015

Kveld i drivhuset



Det er nydelig vintervær i Valdres om dagen. Med pluss minus 0 grader på gradestokken er det deilig å tilbringe tid ute. Både om dagen, men også om kvelden. Vi tenner masse lys i drivhuset, i skumringen blir det en koselig stemning og jeg måtte jo bare fram med fotoapparatet igjen. 
Drivhuset vårt er vår store stolthet og jeg blir aldri lei av å vise det fram. Vi bruker det til så mangt og det brukes hele året rundt. Som kosebu med kaffekos og en spennende krimbok eller bunker med hagebøker og blad. Som fotostudio for mine kosetepper, utallige blomsterbuketter og mange bruktkjøp. Som orangeri for våre to vindruer som overvintrer her og som drivhus om sommeren for tomater, squash, frøplanter og potteplanter.
Dette blir nok heller ikke siste gangen jeg blogger om vår stolthet. God søndagskveld der ute :-)


Litt lite snø i hagen, så nå håper vi på litt snø som dekke over rosene rundt drivhuset
Nydelig blåtime og jammen titter stjernene fram også
Solcellelampe som tennes i skumringen, tydelig at det har vært nok sol i dag
Den flotteste utsikt mot vakre Grindadn som rager 1724 meter over havet
Stearinlys og telys i gamle syltetøyglass lager deilig stemning




8 kommentarer:

  1. Har ikke lest et kløyva ord, men ser bildene - fine!

    SvarSlett
  2. En oase og et paradis. Fantastisk med fjell om kring. God natt! Anne

    SvarSlett
  3. Ser så hyggelig ut. Ikke rart dere er glad i denne plassen.

    SvarSlett
  4. Jeg skjønner deg veldig godt. Drivhuset ditt har sjel.

    SvarSlett
  5. Drivhuset deres er nydelig! Og for noen stemningsfulle bilder!!♡Når jeg blir stor skal jeg få meg sånn også...;)

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder av et flott drivhus! Skjønner godt at dere tilbringer mye tid der :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg, det synes jeg er koselig :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...