fredag 27. februar 2015

Favorittsyssel i hagen - Blommig Fredag


Favorittsyssel i hagen er denne ukas tema i Blommig Fredag.
Og som vanlig er det vanskelig å velge...men jeg tror det må bli - å plukke blomster og lage blomsterbuketter.
Jeg bare elsker å plukke blomster! Så lenge jeg kan huske har jeg plukket blomster og i barndommens rike hos mormor og bestefar plukket jeg bukett på bukett. Ikke akkurat noe jeg har vokst ifra, for jeg plukker fortsatt mange blomsterbuketter.
Nå som jeg har egen hage er det utrolig morsomt å plukke selvsådde blomster og egne roser som så settes sammen til fargerike buketter. Og har ikke rosene lange nok stilker passer de utmerket oppi et rosefat.
Her er noen av sommeren og høstens fargerike buketter :-)













Flere blogginnlegg med tema Favorittsyssel kan du lese på bloggen Bland rosor och bladlöss, klikk på bildet nedenfor

http://blandrosorochbladloss.blogspot.no/2015/02/favoritsyssla.html

13 kommentarer:

  1. Ja jeg ser du er glad i å plukke buketter. En velsig hyggelig syssel (som jeg skal forsøke å gjøre oftere)! God helg!

    SvarSlett
  2. Veldig trivelig å plukke egensådde blomster fra hagen :) Sommerblomster er jo som skapt for det!

    SvarSlett
  3. Nydelige fargerike buketter! Ser du liker cosmos du også :)

    SvarSlett
  4. Herlige buketter som får meg til å lengte etter sommeren :-)) God helg!

    SvarSlett
  5. Flotte buketter fra en fantastisk flott sommer ! Snart kan vi plukke de første.:-)) God helg.!

    SvarSlett
  6. Fina sommarbuketter, härliga färger. Trevlig helg!

    SvarSlett
  7. Så fine buketter:) Sommerblomster er de fineste♡

    SvarSlett
  8. Vilka fina blom arrangemang. Härligt med sommarblommor.

    Ha en bra dag

    SvarSlett
  9. Herlige bilder av vakre blomsterbuketter. Nydelig. Ha det godt.

    SvarSlett
  10. Nydelige buketter=) Håper du har en fin søndag=) Vibeke

    SvarSlett
  11. Det är jag dåli på att göra!
    Ska göra mera av det i sommar! Fina buketter!
    Ha drt gott och Trevlig vecka! Kram Ewa :)

    SvarSlett
  12. Förstår det när jag ser alla dina vackra buketter i bild. Ler igenkännande och det var nog just drömmen om buketten som drev trädgårdstankarna från början.

    Ha det gott! Carina

    SvarSlett
  13. Den ene vakre og muntre buketten etter den andre. En fornøyelig syssel å plukke av hagens skjønnheter og bringe dem med innomhus.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg, det synes jeg er koselig :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...