torsdag 12. februar 2015

En kurv med vårstemning


Det har blåst kraftig her i nesten en uke, den ene stormen etter den andre har avløst hverandre. Mye av snøen er borte og veiene er blitt bare. Derfor ble det ekstra deilig i dag da det plutselig ble vindstille og 5 varmegrader. Så flott var været at det ble en liten kaffepause ute foran drivhuset.

Jeg har også vært en liten tur i "byen" og endelig fått kjøpt meg noen vårløker. De tre pottene med perleblomst, iris og krokus har jeg plassert i en kurv og med litt mose på toppen gjorde dette susen.
Jeg gleder meg allerede til de begynner å blomstre. Enn så lenge nyter jeg synet av kurven som gir deilig vårstemning!

Kaffepause med vaniljesnurre foran drivhuset








Alt må undersøkes....

Perleblomst, Iris og Krokus

2 kommentarer:

  1. Hyggelig med vårstemning nå på denne siden av vinteren! :-)
    Ha en fin helg.
    Stein

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg, det synes jeg er koselig :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...