tirsdag 17. februar 2015

6 måneder som hageblogger


I dag er det 6 måneder siden jeg ble hageblogger og la ut bloggen min offentlig.
Før denne dagen hadde jeg en måneds tid puslet litt selv med å lage bloggen, finne riktig design og bilder. Jeg hadde også skrevet 10 forskjellige blogginnlegg og brukte noen venner og familie som prøvekaniner for gjennomlesing.
6 mnd senere har jeg publisert 124 innlegg og hatt over 15.500 sideklikk på bloggen min. Og jeg stortrives med rollen som blogger.
Mesteparten av blogginnleggene handler om hage. Her blogger jeg om hagen vår, drivhuset, rosene og de andre plantene, hageprosjekter, bruktkjøp, stueplanter og alle kosestundene ute i hage og drivhus.
Men jeg har også blogget litt om andre ting. Håndarbeid er en av tingene, jeg elsker å hekle tepper og noen blogginnlegg med teppene mine har det blitt.
Katter er en annen ting jeg liker godt, det sniker seg stadig med et kattebilde eller to.
Og så har jeg blogget ørlite grann om redesign, interiør og bøker.
I alle blogginnleggene har jeg med mengder av bilder. Jeg elsker å ta bilder og klarer liksom ikke helt å plukke ut bare noen få, så det ender ofte med en masse bilder. Da får jeg vist fram det jeg vil.
Fra å bare bruke mobilkameraet (Samsung S4) har jeg gått mer og mer over til å bruke speilreflekskamera, (Canon EOS 450D) som jeg har arvet av min eldste datter. På ønskelisten står makrolinse så jeg får kommet enda nærmere motivet.
Jeg gleder meg til 6 nye måneder som blogger og håper det dukker opp masse nye ideer og flotte motiver i hagen.

Tusen takk til dere alle som har besøkt bloggen min og tusen takk for alle koselige kommentarer. Det varmer!

Her er noe av det jeg har blogget om de siste månedene (klikk på linkene under bildene)

Ønsker alle en fin tirsdag fra et snødekket Valdres som midt på dagen var badet i deilig vintersol :-)


Legg gjerne igjen en kommentar nedenfor.....

9 kommentarer:

  1. Hei! Gratulerer! Det er alltid spennende å titte inn til deg. Du har mye vakkert og inspirerende å by på. Det skal bli morsomt å følge med på at hagen din våkner til liv igjen.
    Ha det godt! Anne

    SvarSlett
  2. Gratulerer Mariann. Du har en riktig så flott blogg! Moro å følge deg :)

    SvarSlett
  3. Hei Mariann.
    Ja som tiden flyr, gratulerer.
    Nå er det alltid veldig hyggelig å titte innom hos deg med så fine innlegg og bilder av din flotte hage, blomster , pus og alt som hører til.
    Nå er vi snart i full gang med ny sesong ååå som jeg gleder meg ti det.

    Flotte bilder, god kveld til deg.

    SvarSlett
  4. Det drivhuset ditt er skikkelig koselig :-)) Hadde ikke takket nei til et sånt.. ! Gratulerer med det halve og til lykke med de neste! Man blir jo litt bitt av basillen?!

    SvarSlett
  5. Jeg fallt for pusen som sover:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Forstår jeg godt, han er jo så nydelig :-)

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg, det synes jeg er koselig :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...