torsdag 27. november 2014

Gi noe tilbake - blogg for Fattighuset!


Jeg har lyst til å hjelpe noen å få en litt bedre jul - og derfor blogger jeg for Fattighuset. For mitt blogginnlegg er med på å gi Fattighuset 100 kroner som skal brukes til noen som virkelig trenger det til jul.
Bli med du også og blogg for Fattighuset! Cupnation.no donerer 100 kr for hvert blogginnlegg, husk å registrere blogginnlegget på deres nettside (link HER)



For hva betyr 100 kr for meg? Jo, det betyr...

kanskje en ny rose i hagen...


eller en orkide kanskje...

eller noen juleblader...



Men for andre som ikke har like god råd kan det bety: Et ordentlig julemåltid, litt god drikke, en julegave. 
Alt det som vi andre tar som en selvfølge i vår julefeiring! Så mitt håp er at jeg i år har bidratt til at noen får en litt bedre jul.


 En annen måte du kan bidra på er å strikke noe varmt til dem som trenger det. Så jeg har funnet fram litt garn fra "garnlageret" og skal strikke en lue til noen som fryser i vinter. Denne skal jeg så sende til Fattighuset, Grønlandsleiret 39, 0190 OSLO.
Så herved oppfordrer jeg alle mine bloggvenner om å ta pinnene fatt og strikke/hekle noe varmt til noen som trenger det!
Eller lag et blogginnlegg eller klikk deg inn på Fattighuset og gi noen penger som skal brukes til så noen får en bedre jul!!

Med ønske om en GOD JUL til ALLE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg, det synes jeg er koselig :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...