søndag 30. november 2014

Adventsstake - i en gammel symaskinskuff



Første søndag i advent og det er tid for adventsstake. I år har jeg grublet på hvordan årets adventsstake skulle være og svaret kom i går. Min handymann fikk ideen om å bruke en skuff, og vips så hadde han pusset litt på en gammel symaskinskuff. Den passet perfekt til formålet og var akkurat passe stor. 
Ute i hagen fant jeg både tuja, nyper, orekongler og oktoberbergknapp. Og i julepynten dukket både tall, sløyfer og røde bær opp.
Jeg er meget fornøyd med resultatet og i kveld tennes første lys :-)







3 kommentarer:

  1. Kjempefin! Så kreative og flinke dere er!:)
    Ønsker deg en fin uke, med adventskos og juleforberedelser:) Klem

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg, det synes jeg er koselig :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...