tirsdag 28. oktober 2014

Flowerpower


Med sommerlig temperatur på 15 grader og fønvind har det vært skikkelig rekreasjon å tilbringe dagen ute i hagen og i drivhuset. Og selv om det er slutten av oktober har vi en del blomster i hagen fortsatt. Blomstene begynner å se litt værslitte ut, noen bukett er det ikke mulig å lage lenger. Så jeg har boltret meg med saks i blomkarsebedet, fylt en glassbolle med vann og dumpet blomsterhodene oppi. Og her er resultatet: en fargeeksplosjon som gir masse energi i høstmørke kvelder.






Bra temperatur både inne i drivhuset (øverst) og ute (nederst) denne høstdagen :-)

4 kommentarer:

  1. For et energifylt og fargesprakende blomkarsebasseng. Skulle gjerne badet der:) Vitaminpiller nok til resten av vinteren. Dette treffer meg midt i hage- og blomsterhjerte. Går ikke an å deppe med disse bildene innenfor synsfeltet:)

    SvarSlett
  2. Ja skikkelig fargesprakende:) Deilig å kunne nyte drivhuslivet når temperaturene er så behagelige.

    SvarSlett
  3. Det var noen flotte bilder av blomkarsen og det heklede teppe!! Fargesprakende! Det trenger vi virkelig.
    Og for noen herlige temperaturer!

    :-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg, det synes jeg er koselig :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...