lørdag 16. august 2014

Sommerens beste bruktkjøp



Etterhvert som jeg har blitt eldre har jeg også begynt å like "gamle" ting.  Ting som har litt sjel og som man ser er blitt brukt før.
I sommer har vi vært på låvesalg og der fant jeg et gammelt fat. Det er ganske stort (28 cm diameter og 5 cm høyt) og laget av grønt glass. Kanskje det er fra 70- tallet? Ihvertfall er det helt perfekt til å ha roser i!
Her kommer noen bilder av sommerens rosefat:


Rosene Fantin Latour, Polstjârnan, Namdalsrose og Rosa Nitida Defender



Rosene William Baffin, Fantin Latour og New Dawn



Rosene Fantin Latour, New Dawn, Rhapsody in Blue og Hansaland





Rosene Hansaland, Robusta, William Baffin, Rhapsody in Blue, Bergrose, New Dawn og margeritter



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar til meg, det synes jeg er koselig :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...